Vragen & service

Antwoord op de meest gestelde vragen. Iemand spreken? Klik dan op de contact knop onderaan de pagina.

Hoe kunnen we helpen?

FAQ

Producten

Waar kan ik Besarto producten kopen?

Besarto producten kun je alleen op onze website kopen.

Waar vind ik de handleiding op jullie website?

Hier vind je de handleidingen van onze producten

Besarto Strandmatras:

Bestelling

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Besarto accepteert betalingen met iDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact, Sofort.

Hoe lang duurt het als mijn geld wordt teruggestort als ik producten retour stuur?

We proberen het geld zo snel mogelijk terug te storten, dit is uiterlijk binnen 5 werkdagen nadat we de geretourneerde items hebben ontvangen. We storten het aankoopbedrag, dat samenhangt met de door jou geretourneerde artikelen, aan je terug, exclusief de verzendkosten.

Garantie en klachten

Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing als ik Besarto producten koop?

Wij hanteren de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Bij normaal gebruik geven wij op al onze Besarto producten 12 maanden garantie. Als het product een fabricagefout bevat, dan lossen wij dit altijd op. Heb je een gegronde klacht, als je product niet zo lang meegaat als je had verwachten, ook hiermee zullen wij je helpen.

Besarto kan ervoor kiezen het product te repareren, een vervangend exemplaar te sturen, of het aankoopbedrag terug te storten.

Met normaal gebruik bedoelen we:

Je gebruikt onze producten waarvoor ze bedoeld zijn.

Besarto producten zijn geen speelgoed.

Onze producten kunnen niet tegen scherpe voorwerpen.

Ook outdoor producten berg je bij slechte weersomstandigheden altijd droog op.

Je houdt er rekening mee sommige producten gevoelig zijn voor water, zonlicht, zee en chloor.


REPAREER kapotte producten nooit zelf. Neem altijd contact met ons op.



Valt je aankoop buiten de garantieperiode of is het probleem veroorzaakt door eigen gebruik? Neem altijd contact met ons op. Mogelijk is het product tegen vergoeding te repareren. 

Besarto is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die ontstaat bij of na het repareren van je aankoop, indien onze instructies niet correct zijn opgevolgd.

Neem bij problemen, altijd contact met ons : stuur een email aan info@besarto.com, vermeld je naam, adresgegevens, ordernummer, datum van aankoop en de omschrijving + foto van het probleem. Binnen 48 uur (op werkdagen) kun je van ons een reactie ontvangen.

Bied Besarto een reparatieservice aan?

Alles wat Besarto maakt is van hoogwaardige kwaliteit, ons streven is, dat producten lang meegaan. Als een Besarto product na verloop van tijd kapot is gegaan, dan helpen we jou graag verder. Voor kapotte producten (excl. verkleuring) biedt Besarto een reparatieservice aan. Neem hiervoor contact met ons op per email : info@besarto.com.

Wij zullen altijd vragen een foto van het probleem te mailen, zodat wij de aard en een eventuele oplossing van het kapotte artikelen kunnen beoordelen. PS, houd er rekening mee, dat niet alle kapotte artikelen gerepareerd kunnen worden, zoals ernstige scheuren, MAAR wij zullen altijd ons best doen een passende oplossing te bieden.

Gebruik maken van onze reparatieservice? Stuur een email aan : info@besarto.com.

PS niet alle reparaties zijn gratis, op basis van de gestuurde foto, zullen we jou laten weten welke eventuele kosten hiermee verbonden zijn.

Wanneer kan ik gebruik maken van de reparatie service van Besarto?

Repareren is altijd beter dan je product niet meer gebruiken. Daarom bieden wij een reparatie servic aan. Op basis van het probleem en hoe lang je het product al hebt, zullen wij een passende oplossing bieden.

PS niet alle reparaties zijn gratis, op basis van de gestuurde foto, zullen we jou laten weten welke eventuele kosten hiermee verbonden zijn.

Hoe lang duurt het voordat ik het gerepareerde product weer terug kan verwachten?

Zodra wij het product retour hebben ontvangen, kan dit, afhankelijk van de aard van het probleem, 5 tot 20 werkdagen duren.

Ik heb een klacht

Neem bij klachten, altijd contact met ons : stuur een email aan info@besarto.com, vermeld je naam, adresgegevens, ordernummer, datum van aankoop en de omschrijving + foto van de klacht. Binnen 48 uur (op werkdagen) kun je van ons een reactie ontvangen.

Wij hanteren de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk en nemen klachten serieus. Wij zullen altijd onze uiterste best doen om klachten op te lossen. Ons streven is tevreden klanten!

Verzenden, retourneren en ruilen

Naar welke landen verzenden jullie?

Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland. 

Wens je een aflevering in een ander Europees land, welke niet in bovenstaande lijst staat. Neem dan per email contact met ons op info@besarto.com

Wat zijn de verzendkosten

Nederland: Gratis

België: Gratis

Luxemburg: € 12,00

Frankrijk: € 12,00

Duitsland: € 12,00

Wens je een aflevering in een ander Europees land, welke niet in bovenstaande lijst staat. Neem dan per email contact met ons op info@besarto.com

Wat is de levertijd

De gemiddelde levertijd is 1 – 3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja! Op het moment dat we jouw order versturen, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code. Hiermee kan je de zending volgen.

Is mijn order verstuurd?

Zodra we je order versturen ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code die je kunt raadplegen voor de status van de zending.

Wat is jullie ruil- & retour beleid

Ruilen en retourneren kan binnen 30 dagen.

Hoe kan ik mijn order ruilen of terugsturen

Indien je niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je deze ruilen voor een ander product of we storten het geld terug op jouw bankrekening. Het bedrag dat wij terugstorten is exclusief de verzendkosten. Je kunt alleen ONGEBRUIKTE artikelen retourneren, hiervoor dien je de ORIGINELE verpakking te gebruiken.

Stuur een email aan: info@besarto.com, vermeld hierin je naam, adres, het ordernummer en de reden van retourneren. Indien je het artikel wil ruilen, geef aan welk ander artikel je wenst. Daarna kun je het artikel in ORIGINELE verpakking, op eigen kosten,  terugsturen aan:

Besarto BV

Herenweg 29N

2105 MB Heemstede

Zodra wij de retour hebben ontvangen,  dan checken wij of deze ongebruik is. Als alles correct verloopt, storten wij het geld terug of versturen (zoals gewenst) een nieuw artikel. Wij bevestigen dit per email. 

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd, wat gebeurt er nu?

Zodra wij de retour hebben ontvangen,  dan checken wij of deze ongebruik is. Als alles correct verloopt, storten wij het geld terug of versturen (zoals gewenst) een nieuw artikel. Wij bevestigen dit per email. 

Zakelijk bestellen?

Heb je Besarto producten nodig voor zakelijke doeleinden?

Bel of mails ons, dan kunnen we dit bespreken.

Neem contact op

Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?