Neem contact op
Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?
Besarto producten kun je alleen op onze website kopen.
Hier vind je de handleidingen van onze producten
Besarto Strandmatras:
Besarto accepteert betalingen met iDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact, Sofort.
We proberen het geld zo snel mogelijk terug te storten, dit is uiterlijk binnen 5 werkdagen nadat we de geretourneerde items hebben ontvangen. We storten het aankoopbedrag, dat samenhangt met de door jou geretourneerde artikelen, aan je terug, exclusief de verzendkosten.
Wij hanteren de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk.
Bij normaal gebruik geven wij op al onze Besarto producten 12 maanden garantie. Als het product een fabricagefout bevat, dan lossen wij dit altijd op. Heb je een gegronde klacht, als je product niet zo lang meegaat als je had verwachten, ook hiermee zullen wij je helpen.
Besarto kan ervoor kiezen het product te repareren, een vervangend exemplaar te sturen, of het aankoopbedrag terug te storten.
Met normaal gebruik bedoelen we:
Je gebruikt onze producten waarvoor ze bedoeld zijn.
Besarto producten zijn geen speelgoed.
Onze producten kunnen niet tegen scherpe voorwerpen.
Ook outdoor producten berg je bij slechte weersomstandigheden altijd droog op.
Je houdt er rekening mee sommige producten gevoelig zijn voor water, zonlicht, zee en chloor.
REPAREER kapotte producten nooit zelf. Neem altijd contact met ons op.
Valt je aankoop buiten de garantieperiode of is het probleem veroorzaakt door eigen gebruik? Neem altijd contact met ons op. Mogelijk is het product tegen vergoeding te repareren.
Besarto is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die ontstaat bij of na het repareren van je aankoop, indien onze instructies niet correct zijn opgevolgd.
Neem bij problemen, altijd contact met ons : stuur een email aan info@besarto.com, vermeld je naam, adresgegevens, ordernummer, datum van aankoop en de omschrijving + foto van het probleem. Binnen 48 uur (op werkdagen) kun je van ons een reactie ontvangen.
Alles wat Besarto maakt is van hoogwaardige kwaliteit, ons streven is, dat producten lang meegaan. Als een Besarto product na verloop van tijd kapot is gegaan, dan helpen we jou graag verder. Voor kapotte producten (excl. verkleuring) biedt Besarto een reparatieservice aan. Neem hiervoor contact met ons op per email : info@besarto.com.
Wij zullen altijd vragen een foto van het probleem te mailen, zodat wij de aard en een eventuele oplossing van het kapotte artikelen kunnen beoordelen. PS, houd er rekening mee, dat niet alle kapotte artikelen gerepareerd kunnen worden, zoals ernstige scheuren, MAAR wij zullen altijd ons best doen een passende oplossing te bieden.
Gebruik maken van onze reparatieservice? Stuur een email aan : info@besarto.com.
PS niet alle reparaties zijn gratis, op basis van de gestuurde foto, zullen we jou laten weten welke eventuele kosten hiermee verbonden zijn.
Repareren is altijd beter dan je product niet meer gebruiken. Daarom bieden wij een reparatie servic aan. Op basis van het probleem en hoe lang je het product al hebt, zullen wij een passende oplossing bieden.
PS niet alle reparaties zijn gratis, op basis van de gestuurde foto, zullen we jou laten weten welke eventuele kosten hiermee verbonden zijn.
Zodra wij het product retour hebben ontvangen, kan dit, afhankelijk van de aard van het probleem, 5 tot 20 werkdagen duren.
Neem bij klachten, altijd contact met ons : stuur een email aan info@besarto.com, vermeld je naam, adresgegevens, ordernummer, datum van aankoop en de omschrijving + foto van de klacht. Binnen 48 uur (op werkdagen) kun je van ons een reactie ontvangen.
Wij hanteren de algemene voorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk en nemen klachten serieus. Wij zullen altijd onze uiterste best doen om klachten op te lossen. Ons streven is tevreden klanten!
Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland.
Wens je een aflevering in een ander Europees land, welke niet in bovenstaande lijst staat. Neem dan per email contact met ons op info@besarto.com
Nederland: Gratis
België: Gratis
Luxemburg: € 12,00
Frankrijk: € 12,00
Duitsland: € 12,00
Wens je een aflevering in een ander Europees land, welke niet in bovenstaande lijst staat. Neem dan per email contact met ons op info@besarto.com
De gemiddelde levertijd is 1 – 3 werkdagen.
Ja! Op het moment dat we jouw order versturen, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace code. Hiermee kan je de zending volgen.
Zodra we je order versturen ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace code die je kunt raadplegen voor de status van de zending.
Ruilen en retourneren kan binnen 30 dagen.
Indien je niet tevreden bent met je aankoop, dan kun je deze ruilen voor een ander product of we storten het geld terug op jouw bankrekening. Het bedrag dat wij terugstorten is exclusief de verzendkosten. Je kunt alleen ONGEBRUIKTE artikelen retourneren, hiervoor dien je de ORIGINELE verpakking te gebruiken.
Stuur een email aan: info@besarto.com, vermeld hierin je naam, adres, het ordernummer en de reden van retourneren. Indien je het artikel wil ruilen, geef aan welk ander artikel je wenst. Daarna kun je het artikel in ORIGINELE verpakking, op eigen kosten, terugsturen aan:
Besarto BV
Herenweg 29N
2105 MB Heemstede
Zodra wij de retour hebben ontvangen, dan checken wij of deze ongebruik is. Als alles correct verloopt, storten wij het geld terug of versturen (zoals gewenst) een nieuw artikel. Wij bevestigen dit per email.
Zodra wij de retour hebben ontvangen, dan checken wij of deze ongebruik is. Als alles correct verloopt, storten wij het geld terug of versturen (zoals gewenst) een nieuw artikel. Wij bevestigen dit per email.
Bel of mails ons, dan kunnen we dit bespreken.
Heeft u vragen over uw bestelling of een algemene vraag?